אפקט ארגז החול של גוגל

ארגז החול של גוגל הוא השם שניתן לתופעה שבה אתרים חדשים אינם מצליחים להתברג בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל (לפחות לא עבור מונחים גנריים). ללא קשר אם אתם מאמינים בקיומו של ארגז החול או לא, מה שעליכם לזכור הוא שגוגל עושה שימוש בפרמטרים מבוססי זמן לקביעת חשיבות האתר או הדפים בו. אומנם אף אחד לא יכול לומר בוודאות מהם אותם פרמטרים מבוססי זמן...

למאמר המלא..

מדד ה- pageRank וחשיבותו

הרבה נאמר על מדד הפייגראנק של גוגל ורבים בעולם קידום האתרים יודעים לדקלם כי הוא אינו רלוונטי יותר אך מדובר בהצהרה שאין בה ממש. גם היום עיקר תהליך קניית/ מכירת הקישורים מתבסס על ציון הפייגראנק של הדף המוציא את הקישור. מעבר לכך חשיבותו האמיתית של המדד, שממנה לרוב נוטים להתעלם, היא העובדה שגוגל משתמש בו לצורכי תהליכי הזחילה, אינדוקס הדפים וקביעת מיקומים בתוצאות החיפוש.

למאמר המלא..

trustRank -מדד האמון

כיצד גוגל מודד אמון? היא שאלת "נוסחת הקוקה קולה" של תחום החיפוש. מאוד קשה לדעת מהם הגורמים המשפיעים ולאף אחד אין תשובה מלאה לשאלה מלבד למנוע החיפוש עצמו. אז בכל זאת איך נוכל להתמודד עם פרמטר האמון? נדמה זאת לסיטואציה יומיומית, במי אתם תבטחו לספק לכם אינפורמציה בחיים האמיתיים? במידה ולא מדובר במשהו קיצוני סביר שאחד המקרים הבאים יניח את דעתכם:

למאמר המלא..

קבל הצעת מחיר 0526681210

בלוג קידום אתרים

RSS Feed הוסף ל

Copyright © 2005 - 2017 Cobi