ASK, מנוע חיפוש נשכח או נשק סודי ?

מנוע החיפוש ask.com אחראי רק לכ- 5% מכלל החיפושים בעולם אבל ללא ספק נחשב כמנוע חיפוש עם תוצאות איכותיות ולא אחת כפורץ דרך בממשק משתמש.

3 דברים שכדאי לזכור לגבי Ask:

  1. יש לו נטייה חזקה לכיוון אתרי אוטוריטה ורלוונטיות קישורים
  2. איטי לדרג ולאנדקס אתרים
  3. קרוב בגישתו לגוגל בהעדפתו לקישורים על פני אופטימיזציה פנימית (onPage)


כל זה טוב ויפה אבל מדוע כל זה הופך את Ask לנשק סודי ?

מאחר ומדובר במנוע חיפוש הנותן משקל גדול ללינקים איכותיים (מאתרי אוטוריטה ובעלי רלוונטיות) דירוג ב- ask יהיה מבחן טוב לקביעת איכות הלינקים הנכנסים לאתרכם. העובדה, ש- Ask שם דגש על איגוד אתרים בקבוצות תחומים, אומרת שבמידה ואין לכם קישורים נכנסים מתוך הנישה שלכם אין סיכוי שתדורגו גבוה וייתכן אפילו שאתרכם לא יאונדקס כלל.

איכות התוצאות של Ask בעברית מן הסתם איכותית פחות מתוצאותיו באנגלית ולכן אין סיבה לדאוג למיקומים גבוהים בו. גם אם אתרכם הוא באנגלית לא הייתי מתעסק יותר מידי עם Ask למעט הוצאת אינפורמציה על שותפים פוטנציאליים להחלפת קישורים.


חזור לראש העמוד שלח לחבר באימייל

מהו קידום אתרים?

אם תשאלו את רוב הלקוחות קידום אתרים הוא להיות ראשון בגוגל עבור מילות המפתח שלך. בפועל קידום אתרים הוא תהליך קצת יותר מורכב שניתן לחלקו לשלושה חלקים: 1. זיהוי קהל המטרה - מעבר לעובדה שבשלב זה אתם מכוונים את האתר לפרופיל הלקוח המיועד זהו השלב בו תקבעו את התחרות על הגולש (המתחרים) וכיצד עליכם לפעול על מנת להתמודד עם אותה תחרות. 2. צעדים להשגת דירוגים גבוהים במנועי החיפוש למילות החיפוש המשמשות את קהל המטרה - שלב זה משלב דברים שתבצעו באתר עצמו ודברים נוספים שתעשו על מנת לגרום לאתרים אחרים לקשר אליכם. 3. ניתוח והסקת מסקנות - שלב שלמעשה אין לו סוף הוא התהליך של ניתוח התוצאות לפעולות שעשיתם והסקת מסקנות על התאמת האסטרטגיה למנועי החיפוש וביצוע שינויים נדרשים.

למאמר המלא..

חשיבת קידום אתרים- 5 כללים להצלחה

על מנת להיות מקדמי אתרים מוצלחים עלינו לדעת כיצד עובדים מנועי החיפוש, כיצד הם התפתחו בשנים האחרונות ומהם הכיוונים אליהם הם ייפנו בעתיד. לפני שניגע בנושאים אלה נתמקד באסטרטגיה שעלינו לנקוט בתהליך קידום אתר כלשהו. כל אתר ופרויקט קידום יהיה שונה בהיקפו ומטרותיו: בעלים של אתר שאינו למטרות רווח יחזיק ביעדים שונים מאתר שבעליו מכוון למסחר ועשיית כסף באמצעות האינטרנט. בדומה אתר של דפים ספורים יהיה קל יותר לקידום מאשר אתר של עשרות אלפי דפים.לכן לפני כל פרויקט עלינו לבצע מחקר, להבין את המשימה שמוטלת עלינו ולתכנן את דרכי הפעולה בהתאמה. ללא קשר לתוצאות המחקר המקדים, היקף הפרויקט והמטרות שהצבנו לעצמנו, ריכזנו בהמשך 5 עקרונות של חשיבת קידום אתרים שיהוו בסיס להצלחה בכל ...

למאמר המלא..

קבל הצעת מחיר 0526681210

בלוג קידום אתרים

RSS Feed הוסף ל

Copyright © 2005 - 2017 Cobi