אופטימיזציה למנועי החיפוש

מספר פרמטרים פנימיים - חלקים בקוד ובעמוד - משפיעים במידה זו או אחרת על השגת מיקומים למונחי המפתח.
במאמרי קטגוריה זאת ריכזנו את העיקריים שביניהם:

כותרת דף - תגית <Title>:

הכתוב בתגית זאת נראה בחלקו העליון של הדפדפן (על הפס הכחול) ובנוסף מופיע בדפי תוצאות החיפוש ככותרת של הדף. תג הכותרת למעשה מגדיר גם עבור הגולשים וגם עבור מנועי החיפוש במה עוסק הדף ולכן חשוב להקפיד על מספר כללים:

  • לשים את מילת המפתח המרכזית של הדף בתגית הכותרת וקרוב ככל האפשר לתחילתה.
  • כותרת המעבירה את המסר באופן קצר וקולע עדיפה על פני כותרת ארוכה.
  • יש לוודא כי הכותרת תהיה כתובה באופן שיגרה את הגולשים להקליק ולהיכנס אל הדף.
  • להקפיד על כותרת ייחודית לכל דף באתר ורלוונטית לתוכן העמוד.


כתיבת כותרות טובות היא אחת הפעולות שייתנו אפקט משמעותי בקידום ובנוסף להיותה השקעה קטנה (גם בזמן וגם במאמץ) היא פעולה שלא תרצו לפספס.

תיאור דף - תגית <description>

תג זה לא משחק תפקיד כלשהו בכל הנוגע לנושא המיקומים אבל הוא חיוני ביותר לשליטה על התיאור המופיע בתוצאות החיפוש. בדומה לתג הכותרת השימוש בו צריך להיעשות מתוך מחשבה על מיתוג והשגת הקלקות רבות ככל שניתן באמצעותו. ללא ספק תיאור משכנע או מגרה בעמודי תוצאות החיפוש יגרום לגולש להקליק על מנת לספק את סקרנותו/ צרכיו.

מאחר והמלל המופיע בתגית תיאור הדף אינו מוסיף או גורע לנושא המיקומים אין צורך להשתמש בו כלל לצורכי קידום והקפדה על מילות מפתח בתוכו מיותרת במידה והן לא משרתות אתכם ברמה השיווקית.

אם בכל זאת בחרתם להשתמש בתגית התיאור מצורפות מספר נקודות למחשבה:

  • מטרת התיאור היא למשוך גולשים אל האתר שלכם. חישבו מה ידבר אל הגולש שלכם בזמן שהוא מחפש את מילת המפתח של הדף - טקסט אינפורמטיבי, מכירתי, שיווקי או אחר, והתאימו עצמכם.
  • מנועי החיפוש קוראים את התיאור שכתבתם לדף ומציגים אותו במידה והוא מתאים לשאילתת החיפוש של הגולש.
    אם לא נמצא התג בקוד מנועי החיפוש יציגו קישור בלבד (ללא תיאור) או "שירכיבו" תיאור בעצמם מתוך תכני הדף.
  • למרות שהתיאור אינו פקטור לצורך מיקומים אם יש באפשרותכם לומר למנועי החיפוש מהו הנושא של הדף, האם יש סיבה אמיתית
    לוותר על זה ?
  • ניצול לרעה של תג התיאור לכתיבת סיפורים עשויה לגרור עונשים מצד המנועים. כתבו תיאור קצר שלא עובר שלושה משפטים.



חזור לראש העמוד שלח לחבר באימייל

שימוש במילות מפתח

הכוונה כאן היא לשימוש בדף שלנו במונחים, אותם מחפשים הגולשים. ניתן להשיג מיקומים למונחים שלא מופיעים בדף ואפילו להשיג מיקומים לדפים שאינם רלוונטיים עבור מילות החיפוש. עדיין, מומלץ להשתמש במילות המפתח ובמושגים מתוך עולם התוכן של אותן מילים בתוך הדף על מנת לבסס מעמד של אתר עם רלוונטיות גבוהה לתחום.

למאמר המלא..

מבנה URL

נכון הוא מסוג הדברים שלוקח דקות ספורות לבצע והאפקט שלו לאורך זמן אבסולוטי, בין אם במיתוג האתר או בהשגת מיקומים במנועי החיפוש. למרות היתרונות שבמבנה נכון רוב מנהלי האתרים מתעלמים, מקטינים בחשיבות או סתם מפקששים בבחירת URL טוב ולכן ריכזתי בהמשך מספר טיפים לבחירת כתובות URL ידידותיות עבור קידום במנועי החיפוש:

למאמר המלא..

קבל הצעת מחיר 0526681210

pro seo 2012

ראיון עם 44 מומחים לקידום אתרים ומדיה חברתית מישראל ומהעולם. על קישורים, שיטות עבודה, עדכון פנדה ועוד.

RSS Feed הוסף ל

Copyright © 2005 - 2017 Cobi