שימוש במילות מפתח

הכוונה כאן היא לשימוש בדף שלנו במונחים, אותם מחפשים הגולשים. ניתן להשיג מיקומים למונחים שלא מופיעים בדף ואפילו להשיג מיקומים לדפים שאינם רלוונטיים עבור מילות החיפוש. עדיין, מומלץ להשתמש במילות המפתח ובמושגים מתוך עולם התוכן של אותן מילים בתוך הדף על מנת לבסס מעמד של אתר עם רלוונטיות גבוהה לתחום.

תדירות השימוש במילות המפתח חשובה אך יש לזכור מספר דברים לגביה:

  • כל מנוע חיפוש משתמש בסף משלו לקביעת רלוונטיות נמוכה (שימוש מועט במילת המפתח) מחד וניסיון לספאם (שימוש אגרסיבי במילת המפתח) מאידך. על מנת למצוא את שביל הזהב ניתן לבחון את המתחרים הממוקמים ראשונים עבור המונח, בכל אחד מהמנועים, ולמצוא את היחס בין מספר הפעמים בה מופיעה מילת המפתח לכלל הטקסט בדף (כולל הטקסט המופיע בתבנית הדף דוגמת תפריטים, סרגלים וכו').
  • אפשרות נוספת היא לזנוח את הכללים הטכניים של כתיבה עבור מנועי חיפוש שונים, להתמקד בכתיבה טבעית (בה יעשה שימוש סביר במילת המפתח) ולאחר מכן להוסיף או להשמיט את מילת המפתח בהתאם למנועי החיפוש שבהם רוצים להתחרות על מיקום.
  • שימוש במספר מונחים נרדפים למילת המפתח, שאותה רוצים לקדם, חשוב יותר עבור גוגל מאשר עבור מנועי החיפוש האחרים. לדוגמא, שימוש במונחים - רכב, אוטו ומכונית. גם לשימוש ביחיד/ רבים, הטיות ואותיות קישור (ו, ה, ב, מ, ל) יש משמעות מבחינת גוגל.
  • שילוב מושגים נוספים רלוונטיים מעולם התוכן של מילת המפתח אף הוא חשוב לביסוס הרלוונטיות של האתר לתחומו ולמידת המומחיות של הכותב בו. בהקשר זה ניתן לציין את 'האינדוקס מכוון הקשרים' או בשמו הלועזי Latent Semantic Indexing (LSI) שכנראה משמש את המנועים לקביעת אתרי אוטוריטה. אם נמשיך את דוגמת המכונית מסעיף 2 מונחים דוגמת: נסיעה, תדלוק, כביש ועוד מונחים רבים יכולים לשמש את הכותב לצורך LSI.


האסטרטגיה הטובה ביותר בכתיבת תוכן לאתרים היא לייצר דפים ממוקדים למילת מפתח אחת (אם אתם מתעקשים אז שתיים). היתרונות בכך היא מיקוד כותב התוכן כך שבאופן טבעי הוא ישלב את מילת המפתח בטקסט בנוסף למילים רלוונטיות נוספות לתחום.

כתיבה שיווקית טבעית מסוג זה משחררת אתכם ממחשבה על מנועי החיפוש בתהליך עצמו וסביר להניח שהטקסט שיתקבל כתוצאה יספק את דרישות האיכות של כל מנועי החיפוש.


חזור לראש העמוד שלח לחבר באימייל

אופטימיזציה למנועי החיפוש

תג זה לא משחק תפקיד כלשהו בכל הנוגע לנושא המיקומים אבל הוא חיוני ביותר לשליטה על התיאור המופיע בתוצאות החיפוש. בדומה לתג הכותרת השימוש בו צריך להיעשות מתוך מחשבה על מיתוג והשגת הקלקות רבות ככל שניתן באמצעותו. ללא ספק תיאור משכנע או מגרה בעמודי תוצאות החיפוש יגרום לגולש להקליק על מנת לספק את סקרנותו/ צרכיו.

למאמר המלא..

מבנה URL

נכון הוא מסוג הדברים שלוקח דקות ספורות לבצע והאפקט שלו לאורך זמן אבסולוטי, בין אם במיתוג האתר או בהשגת מיקומים במנועי החיפוש. למרות היתרונות שבמבנה נכון רוב מנהלי האתרים מתעלמים, מקטינים בחשיבות או סתם מפקששים בבחירת URL טוב ולכן ריכזתי בהמשך מספר טיפים לבחירת כתובות URL ידידותיות עבור קידום במנועי החיפוש:

למאמר המלא..

קבל הצעת מחיר 0526681210

pro seo 2012

ראיון עם 44 מומחים לקידום אתרים ומדיה חברתית מישראל ומהעולם. על קישורים, שיטות עבודה, עדכון פנדה ועוד.

RSS Feed הוסף ל

Copyright © 2005 - 2017 Cobi