אופטימיזציה למנועי החיפוש

תג זה לא משחק תפקיד כלשהו בכל הנוגע לנושא המיקומים אבל הוא חיוני ביותר לשליטה על התיאור המופיע בתוצאות החיפוש. בדומה לתג הכותרת השימוש בו צריך להיעשות מתוך מחשבה על מיתוג והשגת הקלקות רבות ככל שניתן באמצעותו. ללא ספק תיאור משכנע או מגרה בעמודי תוצאות החיפוש יגרום לגולש להקליק על מנת לספק את סקרנותו/ צרכיו.

למאמר המלא..

שימוש במילות מפתח

הכוונה כאן היא לשימוש בדף שלנו במונחים, אותם מחפשים הגולשים. ניתן להשיג מיקומים למונחים שלא מופיעים בדף ואפילו להשיג מיקומים לדפים שאינם רלוונטיים עבור מילות החיפוש. עדיין, מומלץ להשתמש במילות המפתח ובמושגים מתוך עולם התוכן של אותן מילים בתוך הדף על מנת לבסס מעמד של אתר עם רלוונטיות גבוהה לתחום.

למאמר המלא..

מבנה URL

נכון הוא מסוג הדברים שלוקח דקות ספורות לבצע והאפקט שלו לאורך זמן אבסולוטי, בין אם במיתוג האתר או בהשגת מיקומים במנועי החיפוש. למרות היתרונות שבמבנה נכון רוב מנהלי האתרים מתעלמים, מקטינים בחשיבות או סתם מפקששים בבחירת URL טוב ולכן ריכזתי בהמשך מספר טיפים לבחירת כתובות URL ידידותיות עבור קידום במנועי החיפוש:

למאמר המלא..

תכנים משוכפלים

למנועי החיפוש יש דרכים מגוונות להתמודד עם בעיית תכנים משוכפלים מה שמקשה עלינו למצוא את הפרמטרים המשפיעים ביותר באלגוריתם. שתי נקודות שכדאי להתייחס אליהן בנושא זה הן התרומה לגולשים והעובדה שאין תועלת בתוכן משוכפל אבל בהחלט יכולים להיות עונשים.

למאמר המלא..

קבל הצעת מחיר 0526681210

pro seo 2012

ראיון עם 44 מומחים לקידום אתרים ומדיה חברתית מישראל ומהעולם. על קישורים, שיטות עבודה, עדכון פנדה ועוד.

RSS Feed הוסף ל

Copyright © 2005 - 2017 Cobi